De aanloop

dinsdag 24 mei 2016

Puppyuitzet aangevuld


Als wij onze pleegpup gaan ophalen, krijgen we van Hulphond Nederland een behoorlijke uitzet mee.
Denk aan een bench, voer, een Kong maar ook een dekentje.

Van sommige dingen vind ik het fijn om meerdere exemplaren in huis te hebben. Dit onder mijn principe: "één in gebruik, één in de was en één in de kast". Dit principe geld zeker voor dekentjes. Daarom ging ik gisteren naar de Action om nog wat dierenbenodigdheden aan te schaffen.

Ik kocht een lekker comfortabel kleedje en een wat kleiner kleedje. Beide makkelijk op te rollen of vouwen, dus makkelijk mee te nemen. Het waterbakje is opvouwbaar dus ook makkelijk te nemen.
Ze verkochten deze bakjes alleen in de kleur roze. Ik hoop maar dat we een teefje krijgen. ;-)
Het slot heb ik niet gekocht om de hond vast te zetten. :-) Deze is bedoeld om de fietskar te kunnen voorzien van een slot, in de hoop dat `ie niet gestolen wordt.

Tot zover is de puppyuitzet compleet. Nu wordt het tijd dat pup komt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten